Reviews from Shivani's Enschede
Recent reviews
Marc
Het was weer heerlijk! En dank voor de snelle bezorging!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Paskal Hermanns
Het was heerlijk. En we zijn erg vriendelijk geholpen. We gaan hier zeker vaker eten afhalen.
Anne Jan
Heerlijke moksie metie met bami, genoeg voor ons. Jammer dat er best wel weinig vlees bovenop de grote bak bami lag, dit had voor ons iets meer mogen zijn. Lekker warm en prima van smaak, een aanrader.
Chandra
Erg lekker goede portie en goed gekruid, erg smaakvol! Voor de tweede keer komen afhalen!
Bas
Heerlijk gegeten. Ruim voldoende. Waar voor je geld
Milan Kuipers
Om 16.45 gebeld of het naar Hengelo bezorgd kon. Aangegeven dat we niet heel lang de tijd hebben en t anders over zou gaan ivm de kids. Maar t was geen probleem en zou als ik direct zou bestellen met de 1e ronde mee gaan. En zo stond t 3 kwartier later op tafel en hebben we heerlijk gegeten. Dankjewel allemaal
Gretha
Super lekker gegeten! Dank jullie wel.
Stefan
Super lekker Komt op de juiste temperatuur aan En een ruime portie Woon hier net is de derde x dat ik er bestel Een echte aanrader Klein puntje de sambal mag wat heter 💪🏻🌶️
B
Het eten was warm en ontzettend goed! Mijn favoriete roti zaak uit Enschede!
Marlies
Het eten was heerlijk en de bezorgtijd zoals aangegeven.
Jasper
Altijd lekker en top kwaliteit!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Kaj
Ro
Snelle bezorging en lekker eten!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Samira
Heel lekker gegeten weer!!
Ronny Gobind
Lekkerste roti van Enschede bezorging was een paar minuutjes later maar het is eten is lekker
Gradie Schuurmans
Altijd lekker! Deze keer ook best snel.
Edwin Mulder
Prijs kwaliteit verhouding is prima, heerlijk eten
Michel Amersfoort
Altijd goede en constante kwaliteit.
Marius
Het was heerlijk en zelfs 20 min eerder dan verwacht bezorgd
Barbra
Alles was super lekker!
Michiel Brantjes
Beste Roti van Nederland!!!!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Richard
Kim
JW
Altijd super lekker en goeie service!!
Jolanda
Super lekker gegeten, iedere keer weer! Alles is lekker wat je ook besteld!
Sabrina
J v/d Schaaf
Gemakkelijk bestellen en snel bezorgd. En het eten waas ook nog eens heerlijk dus wat wil je nog meer. Super restaurant
Pamela
Chantal
Justin Melein
Ik heb deze bestelling meer dan 4 uur geleden gedaan, maar heb niks gehoord of ontvangen. Ik hoor graag hoe dit opgelost wordt
Roanne
Perfect!!
Suus
Rich
Pamela
Johnny
Eten werd goed warm en eerder bezorgd dan de aangegeven tijd. Extra bak kipfilet was ook top, alleen de inhoud is minder dan een tijdje terug. Desalniettemin weer genoten van een heerlijke maaltijd !
Medet
Altijd goed
JamilaB
Lekker, zoals altijd :)
Jaap Snijder
Prima in orde!
Jochem
Heerlijk eten hier. Echt een toptent. Niks aan op te merken. Grote porties, heerlijke roti, heerlijk gekruid vlees. Echt mijn favoriete plek om iets te bestellen.
Alice
De roti kipfilet speciaal was weer super top! Heel lekker en bezorging volgens schema.
Natasja Dankers
De beste roti zaak in Enschede top!
Petra
Super malse kip en lekker pittig en… de echte Surinaamse puntjes brood!
Natasja
Stefan
John
Gisteren voor het eerst hier besteld Het was heerlijk Zeker een aanrader Enige minpunt is dat we er wel lang op moesten wachten
Eisa
Sylvia
Was super lekkere roti
N
Word gewoon niks bezorgd als je besteld en de telefoon word ook niet opgenomen
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
W
johan
Hele nacht dorst van de nassie
Mulder
LP
M en M
Het was weer superlekker! Enig verbeterpuntje: er staat bij de Roti speciaal niet meer bij dat er ook al een kerrieei bij in zit.. hierdoor heb ik die apart bijbesteld, maar dat bleek dus niet nodig. Voor de duidelijkheid en minder verpakkingen zou het fijn zijn als het gewoon in de omschrijving staat.
Marcha
Weer heerlijk zoals altijd
Marc
Wederom heel erg lekker!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Samira
Was heerlijk weer
Van den Esschert
Op tijd en lekker
DCT
Heerlijk gegeten, was weer een echt feestje!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Denise
Geweldig lekker eten en nette, tijdige bezorging. Elke keer weer een feestje als we besteld hebben!
Roy
Het eten was top👍 roti echt heerlijk
😀
Altijd goed..
Riss
Eten was weer lekker, zoals altijd alleen dit keer niet mijn gratis drankje gekregen terwijl dat wel op de bestelling stond.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Jil
Beste roti tent van de stad!! Altijd lekker en nog nooit gedonder gehad met de bezorging!
Anoniem
Simon
Elke keer even lekker, snel klaar en fantastische service
Mathijs
Was weer heerlijk 👍
Jorg
Zeer slecht gevuld. Leek wel soep.
Joanne Salisbury
Heel smaakvol. Wij hebben kip en lamb roti speciaal gekozen, er mag ineer vlees inzitten.
Samira
Heerlijk gegeten weer!
Wouter
Precies op tijd en lekker!
Jasper
Altijd super!
nn
Rien
Super smakelijk en een fatsoenlijke gezonde maaltijd. Aanrader!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Jeannette Dikkens
Deze keer was het eten niet warm genoeg meer, jammer. Maar de smaak was weer goed.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Carl Derks
Eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar. Alleen gele sambal ken ik niet. Dacht dat het een zoetzure saus was. Was even pittig.
Heinhuis
Wij bestellen vaak bij U maar deze bestelling was erg zout, moet je wel voorzichtig mee wezen i. v. b met klanten die een te hoge bloeddruk hebben kunnen er last van krijgen.
Gilian
Heerlijk eten en een uiterst attente bezorger.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
N
Heerlijk eten! Ik zal zeker vaker bestellen. Fijne vriendelijke bezorger ook.
Patrick
Normaal eet ik heerlijk, maar deze keer niet. Broodje lam was iets mis mee. Na de 2de hap alles uitgespuugd, vandaag last van de buik.
Haarman
Lex
De lekkerste Roti etc van Enschede
Koen
Heerlijk!
Christiaan
Top
Jerry
Vorige week zondag waren de broodjes warm maar nu waren ze koud en er zat geen sambal op.
Goudberg
Was weer toppie en op de aangegeven tijd bezorgd👍👍👍
Jochem
Heerlijk spul. Echt enorm van genoten. De prijs is het echt waard, je krijgt er echt genoeg eten voor. Heb nog wat kippenpoten overgelaten in de koelkast voor de volgende dag. Dit is mijn favoriete plek om te bestellen in Enschede. Echt een toptent :)
Rachel
Janneke
Jansen-Smit
Diepeveen
Heerlijk gegeten 😏
Robbin Engels
Altijd lekker!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Wim
Ondanks het slechte weer kwam de bestelling netjes op het beloofde tijdstip aan. Goed warm ook. Wij bestelden voor het eerst bij shivani en ook voor het eerst Surinaams eten. De gerechten waren goed op smaak. De hoeveelheid was prima.
Loes Dingeldein
Lekker zoals altijd
Eric
Natasja
Altijd heerlijk eten en vriendelijke bezorgers 👍
Mirjam
Marhijs
Heerlijk weer
Devi
De smaak was erg lekker. Het enige minpunt is dat we saoto hadden besteld voor afhalen, en alle ingredienten waren in het water van de saoto gezet ipv in een apart zakje. Toen ik het openmaakte was het een dikke drap geworden en was al het water opgezogen door de frietchips. Misschien is het voor saoto afhalen beter om het water apart te doen en de rest wat in de soep gaat in een apart zakje
Boom
Lekker gegeten! :-) Wel erg jammer dat er bij de roti geen ei zit. Dat hebben we bij alle 4 de roti’s wel gemist en hoort er wel bij volgens ons. Verder lekkere maaltijd.
Corona
Goed heet. Bijna net zo lekker zoals mijn pa het maakt haha. Maar serieus lekker hoor!